پخش رنگ خدیو

مجموعه بزرگ بازرگانی خدیو از سال 1375 تا کنون در زمینه پخش رنگ و چسب در استان البرز آغاز به کار نموده و طی فعالیتهای مستمر و تلاش های شبانه روزی و بی وقفه و با اثبات شایستگی خود در این زمینه، توانسته به عنوان یکی از فعالان بزرگ و معتبر در این عرصه باشد.
با پشتیبانی و حمایت شما همکاران عزیز و نیز با بهره مندی از کادری مجرب و کارشناسان متخصص با ارائه دانش فنی و همچنین توسعه ی شبکه خود و نامحدود بودن تهیه و نگهداری و گستردگی محصولات، مفتخر به کسب نمایندگی برندهای انحصاری و توزیع بی نظیر آن در سراسر کشور گردیده است.
سبد محصولات بازرگانی خدیو با بیش از 5000 نوع کالا از قبیل انوع رنگ ها و چسب های صنعتی، ساختمانی و ابزارآلات مربوطه در این زمینه میباشد.
این مجموعه در سال 1400 به شرکت فیدار صنعت خدیو تبدیل شده و با نام های تجاری بازرگانی خدیو به فعالیت می پردازد و همچنین با اهداف بلند و نگاه به آینده همراه و همگامتان است.
پخش رنگ خدیو - بازرگانی خدیو

بازرگانی خدیو به جهت رفاه حال شما همراهان عزیز و تسریع در امر ارسال، با به کارگیری پرسنلی مجرب و ناوگانی مجهز و متعدد، برای انتقال محصولات به تمامی مناطق و استانهای کشور با برنامه ریزی منظم و بدون محدودیت وزنی و زمانی ، به صورت رایگان تا باربری آماده خدمت رسانی می باشد.

از افتخارات ما این است جزء پیشکسوت ها در پخش رنگ در ایران هستیم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در خرید رنگ و سفارش آن به صورت آنلاین در تمام مناطق و استان های ایران هستیم. شما میتوانید از طریق تماس با کارشناسان فروش ما و یا از طریق سایت پخش رنگ خدیو از آخرین، به روزترین و دقیق ترین قیمت رنگ مورد نظرتان باخبر شوید و همان لحظه خرید خودتان را ثبت کنید.

می توان گفت که شرکت پخش رنگ خدیو تقریبا نمایندگی تمام برندهای رنگ در ایران را دارد و این به این معناست که شما میتوانید رنگ دلخواه خود را از بازرگانی فیدار صنعت خدیو با پایین ترین قیمت خریداری کنید.

پخش رنگ خدیو با سایت به روز و بسیار قوی که دارد می تواند تمام نیاز های شما را برطرف کند شما براحتی می توانید پخش رنگ خدیو را در گوگل سرچ کنید و وارد سایت خدیو شوید و لیست قیمت به روز برند مورد نظر خود را ببینید و ثبت سفارش کنید و بار رنگتان را در محل کار خود تحویل بگیرید.

مشتریان وفادار ما به دلایل زیر ترجیح می دهند که خرید رنگ، چسب و ابزار رنگ شان را از پخش رنگ خدیو انجام دهند که عبارتند از:
پایین ترین و منصفانه ترین قیمت در مقایسه با قیمت های موجود در بازار.
پاسخ گویی 24 ساعته و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در انتخاب بهترین رنگ برای شما.
تضمین اصل بودن و کیفیت رنگ و چسب هایی که سفارش می دهید.
پاسخ گویی و امکان ثبت سفارش در تمام فضاهای مجازی و همچنین سایت پخش رنگ خدیو.
شامل کامل ترین موجودی انواع رنگ (رنگ روغنی، رنگ اکریلیک، رنگ پلاستیک، رنگ نما، رنگ ترافیکی و….) و برندهای رنگ.
صرفه جویی در وقت.

بازرگانی فیدار صنعت خدیو در انبار خود دارای تنوع زیادی از رنگهای ساختمانی برای تمام سطوح است که آماده فروش و پخش به سراسر ایران هستند ازجمله:

پخش رنگ پلاستیک
پخش رنگ روغنی
پخش رنگ اکریلیک
پخش رنگ چوب
پخش رنگ استخری
پخش رنگ دکوراتیو
پخش ضد زنگ
فیدار صنعت خدیو
در اینجا بطور مختصر به شرح هرکدام از این رنگ ها برای شما می پردازیم:

رنگ پلاستیک :
پخش رنگ خدیو از بزرگترین پخش کننده های رنگ پلاستیک است، این رنگ برای انواع سطوح در داخل ساختمان مانند سطوح گچی، سیمانی، کناف و… کاربرد دارد و قابل استفاده است، از مزیت های این رنگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بوی کم
حلال در آب
دوستدار محیط زیست
قیمت پایین نست به رنگ های دیگر.
نداشتن مواد سمی زیاد
تمیز شدن سریع با آب
رنگ آمیزی آسان در سطوح مختلف
مقاوم در شرایط سخت همانند فرسایش و نور آفتاب

رنگ روغنی :
بازرگانی خدیو از بزرگترین پخش کننده های رنگ روغنی در ایران است، این رنگ از پر کاربردترین رنگ ها در سطوح داخل ساختمان است و روی سطوحی مانند سنگ، گچ، آهن، چوب و … اجرا می شود که دوام خیلی زیادی نیز دارد.

رنگ روغنی انواع مختلفی دارد از جمله رنگ روغنی مات، نیمه مات و براق

رنگ اکریلیک:
رنگ اکریلیک در 4 نوع مختلف مات، براق، نیمه براق و نما در انبار بازرگانی فیدار صنعت خدیو وجود دارد، که از رنگهای اکریلیک مات و براق و نیمه براق در فضاهای داخلی و سطوح مختلف استفاده میشود و از رنگ اکریلیک نما، برای نمای ساختمان کاربرد دارد و در رنگ و فام های مختلفی تولید میشود.

فواید استفاده از رنگ اکریلیک :

بو ندارد (بدون بو)
مقاوم است
قابلیت شستشو با آب
رنگ چوب :
از رنگ چوب برای زیبا و مقاوم کردن چوب استفاه میشود. این رنگ برخی از خراشیدگی های ریز چوب را میتواند بپوشاند، استفاده از رنگ چوب مناسب به عواملی مانند نوع پروژه ای که روی آن کار می کنید، نوع چوب استفاده شده، وضعیت سطح چوب و سلیقه شما بستگی دارد.. معروف ترین رنگ چوب در بازار پارس اشن نام دارد که در پخش رنگ خدیو میتوانید از موجودی آن فقط با سرچ در سایت و یا تماس با ما اطلاع پیدا کنید.

رنگ استخری :
از رنگ استخری برای رنگ آمیزی فضای داخلی استخر استفاده می شود، برند های پارس مهر ، سحر و هادی از معروف ترین رنگ های استخری موجود در بازار و پخش رنگ خدیو است. کیفیت بالا ، رنگ های متفاوت ، قیمت خوب و مطلوب و همچنین مقاوت خوب آن از مزایای این رنگ است.

رنگ دکوراتیور :
رنگ های دکوراتیو از سری رنگهای مدرن و جدی است که در حال حاضر خیلی ترند شده است، از این رنگ های برای زیبا سازی و موارد تزئینی استفاده میشود. این رنگ در انواع متفاوت و همینطور برند های مختلف توسط پخش رنگ بازرگانی خدیو بفروش می رسد. برای اطلاع از موجودی و برند های این رنگ با کارشناسان ما در تماس باشید.

ویژگی‌ ها و مزایای رنگ های دکوراتیو :

تنوع طرح و رنگ آن بسیار زیاد است .
این رنگ را روی سطوح مختلف می‌توان اجرا کرد. سطوحی مانند سیمان ، بتن ، گچ و …
لایه نازکی روی سطح مختلف می‌کشاند و باعث می‌شود عیب‌ های ریز آن به چشم نیاید.
دوده و غبار را به خود جذب نمی‌کند و به همین دلیل برای محل‌ های پر رفت ‌و آمد و راه‌ پله‌ ها مناسب است.
رنگ‌ آمیزی بسیار سریع و آسان و توسط اسپری اجرا می‌شود.
قابلیت شست‌ و شوی بالایی دارد و به راحتی با آب و شوینده‌ های معمولی تمیز می‌شود.
دوام بالایی دارد.
به دلیل جذب نکردن رطوبت ، مانع رشد باکتری و قارچ‌ ها می‌شود.
بوی کمی دارد که به سرعت از بین می‌رود.
ضد زنگ :
بازرگانی خدیو بهترین ضد زنگ های موجود در بازار را دارد و نمایندگی ضد زنگ برند های درجه یک را دارد. ضد زنگ میتواند آب را از فلز دفع کند ، مانع فرسایش های آبی ، اسیدی ، شیمیایی و … شود و همواره خاصیت ضد رطوبتی دارد که باعث لغزنده شدن سطع آهن و دستمال کشی و تمیز کاری آن راحت شود.

به طور معمول در اثر جذب رطوبت آهن به خود و ترکیب آن با اکسیژن موجود در هوا ، آهن مقاومت خود را از دست میدهد و فلز جایگزی و قرمز و ضعیفی به نام ضد زنگ بر ریو لایه های بالای خود به جای میگذارد. این اثر اکسایش همواره آهن را زشت و ضعیف میکند و برای مانع از این اتفاق باید آهنگ مورد نظر را از رطوبت دور کنیم.

طریقه مصرف ضد زنگ به صورت زیر می باشد:

ابتدا سطح مورد نظر را از هر گونه چربی، گرد و غبار، زنگ‌زدگی و دیگر آلودگی ها کاملاً پاک نمایید. (‌سمباده زدن یا سند بلاست جهت از بین‌بردن رنگ‌های قبلی و زنگ‌زدگی و چسبندگی بهتر توصیه می‌شود). سپس محتوی قوطی را کاملاً مخلوط نموده و تا رسیدن به غلظت مناسب با تینر روغنی مرغوب رقیق انتخاب می‌کنیم. و بوسیله قلم‌مو، غلتک یا پیستوله بر‌روی سطح مورد نظر اعمال نمایید. ( میزان اختلاط تینر بر حسب درصد وزنی با قلم‌مو ۱۵-۱۲% با غلتک ۱۲-‌۱۰% و با پیستوله ۲۰-۱۵% می‌باشد)
پخش رنگ خدیو
سخن آخر

پخش رنگ خدیو با شعار تغییر را با ما احساس کنید در راستای رضایت مشتریان خود تلاش می کند و در آخر شما مشتریان و همراهان عزیز می توانید با کیفیت ترین رنگها را از ما با ضمانت اصالت رنگ در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش دهید. پس برای ثبت سفارش و دیدن لیست قیمت های به روز کافیست به سایت پخش رنگ خدیو سر بزنید و یا با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.