بهترین رنگ برای نقاشی حمام و سرویس بهداشتی

نقاشی و رنگ آمیزی اتاق خواب یا اتاق پذیرایی جزء مواردی است که اغلب خودتان قادر به انجام آن هستید و با کمی سعی و تلاش، می توانید نتیجه فوق العاده ای را دریافت کنید. اما رنگ آمیزی و نقاشی حمام و سرویس بهداشتی با نقاشی سایر قسمت های دیگر خانه کمی متفاوت است. حمام ها کوچک و در معرض آب زیاد هستند و استفاده زیادی از آنها می شود. در نتیجه توجه به تمام جنبه های رنگ آمیزی حمام، از آماده سازی سطح و انتخاب رنگ گرفته تا فرآیند رنگ آمیزی و تست های نهایی، بسیار حایز اهمیت است.
چگونگی نقاشی حمام و سرویس بهداشتی - پارس مهر

آنچه شما برای نقاشی سرویس بهداشتی و حمام نیاز دارید:
غلتک رنگ
قلم مو 2 اینچی
سینی رنگ
پیچ گوشتی سر تخت
پیچ گوشتی فیلیپس
ورق پلاستیک
روکش غلتکی
مواد
رنگ مناسب
رول نوار نقاش


دستورالعمل ها

بهترین رنگ را برای نقاشی سرویس بهداشتی و حمام انتخاب کنید:
حمام ها مکان های مرطوبی هستند و هر چقدر هم که برای جلوگیری از آن تلاش کنید، در نهایت آب روی رنگ شما می آید. برخی از تولیدکنندگان رنگ، چیزی را می‌فروشند که به آن رنگ حمام می‌گویند: رنگی که هم عوامل بازدارنده قالب دارد و هم سطح بهتری برای مقاومت در برابر رطوبت دارد.

حتی اگر نمی‌خواهید رنگ مخصوص حمام بخرید، ممکن است بخواهید کمی بیشتر برای رنگ‌های باکیفیت هزینه کنید. برخی از رنگ‌های ارزان‌تر رنگدانه‌ای مشابه رنگ‌های گران‌تر دارند، اما جامدات کمتری دارند. جامدات اجزایی هستند که خشک می شوند و لایه محافظ اکریلیک-لاتکس را روی دیوار شما تشکیل می دهند. اغلب، خرید رنگ‌های بهتر (و اغلب گران‌تر) مفید است، زیرا جامدات بیشتری دارند و در نتیجه دوام بیشتری دارند.

دفعه بعد که به کاشی های سرویس بهداشتی نگاه می کنید، متوجه میشوید که سطح کاشی براق است. درخشش‌های براق‌تر نسبت به سطوح مات تر برای دفع رطوبت و … بهتر می باشند اما عیوب دیوار را برجسته می‌کنند.

تمام سطوح را برای رنگ آمیزی تمیز کنید:
کف صابون و سایر مواد و آلودگی هایی که روی سطوح هستند می توانند به طور جدی در کار رنگ آمیزی شما اختلال ایجاد کنند، بنابراین آنها را به طور کامل پاک کنید زیرا کف صابون اطراف وان حمام و دوش می تواند باعث کنده شدن رنگ زیبای شما شود.

مخزن توالت را بردارید
رنگ آمیزی اطراف مخازن توالت دشوار است. به طور خاص، مشکل، شکاف باریک بین مخزن و دیوار است. فضا به قدری کوچک است که باید با دقت نوار نقاشی را در اطراف مخزن بزنید، سپس قلم مو را به طور مکرر در آن قسمت بکشید تا رنگ ثابتی به دست آید.

تمام موانع دیگر را بردارید
صفحات کلید و خروجی، آینه ها، دریچه های خروجی، قفسه حوله و سایر مواردی را که می توانید نسبتاً راحت جدا کنید را بردارید.

مناطقی که رنگ نمی شوند را بپوشانید

با غلتک رنگ کنید
روکش غلتکی را روی قاب غلتکی قرار دهید. قوطی رنگ را باز کنید و رنگ را در مخزن پایین سینی رنگ بریزید. روکش غلتکی را به رنگ آغشته کنید، سپس آن را به طور کامل روی قسمت بالایی سینی رنگ بغلتانید.

با استفاده از ضربات زاویه دار که مانند “W” روی دیوار ایجاد می کند، یک منطقه مربعی به ابعاد 2 در 2 فوت را رنگ کنید، سپس با یک سری پاس های تقریباً موازی غلتک، قسمت های خالی W را پر کنید. به یک منطقه مجاور بروید، مطمئن شوید که از لبه مرطوب قسمت قبل نقاشی را شروع می کنید.


شروع به رنگ زدن دست دوم کنید
حداقل دو ساعت صبر کنید تا رنگ خشک شود. در شرایط خنک یا مرطوب ، رنگ طولانی تر می شود. فرآیند نقاشی قبلی را تکرار کنید. با برش در رنگ شروع کنید ، سپس به سمت دیوارها حرکت کنید.

آنچه باید در مورد نوع نقاشی و رنگ قابل استفاده در سرویس بهداشتی و حمام بدانید:
حمام ها در معرض بیشترین رطوبت هستند، بنابراین رنگی را انتخاب کنید که ماندگار باشد.

وقتی نوبت به رنگ آمیزی سرویس بهداشتی و حمام می رسد، انتخاب بهترین و مناسب ترین نوع رنگ به شما کمک میکند که رنگ آمیزی با کیفیت تر و ماندگارتری داشته باشید و نتیجه کار بهتر شود.

شما می خواهید رنگ حمام را انتخاب کنید که برای اتاقی با رطوبت بالاتر مناسب باشد. بهترین براق کننده ها یا روکش های حمام معمولا شامل رنگ های نیمه براق و براق هستند.

برخی از تولیدکنندگان رنگ، قوطی‌های رنگ را برای مقاصد بازاریابی به عنوان “رنگ حمام” می‌شناسند و این امر باعث می‌شود مردم راحت‌تر رنگ را در قفسه ها پیدا کنند. با این حال، این رنگ های دارای برچسب مخصوص، معمولاً مزایای دیگری مانند مقاومت در برابر کپک، مقاومت در برابر آب و قابلیت شستشو دارند.


چیزهایی که باید هنگام انتخاب رنگ حمام و سرویس بهداشتی در نظر بگیرید:

رنگ هایی که عملکرد خوبی در سرویس بهداشتی و حمام دارند چند ویژگی کلیدی دارند:

خاصیت بازدارندگی کپک: رنگ حمام دارای مواد افزودنی ضد میکروبی است که به مقاومت در برابر کپک یا کپک زدن (اما نه کاملاً پیشگیری) کمک می کند.

روکش قابل شستشو: از آنجایی که دیوارهای حمام نیاز به پاک کردن یا شستشو دارند، رنگ های مخصوص مکان های مرطوب نسبت به سایر رنگ های داخلی کمی سخت تر و انعطاف پذیرتر است.

ساختار سفت: برخی از رنگ‌ها ساختار محکم‌تری دارند که می‌تواند باعث شود در محیط‌های با رطوبت بالا بهتر عمل کنند.

یکی از بهترین رنگ هایی که می توانید برای مکان های مرطوب مانند سرویس بهداشتی و حمام استفاده کنید رنگ اکریلیک همه کاره پارسامین پارس مهر کد 600 است که همه کاره است یعنی شرکت پارس مهر با تضمین صد در صد کیفیت و در همه جا از جمله محیط های مرطوب که نیاز به رنگ داشته باشد با پوشانندگی خیلی عالی قابل استفاده می باشد.
رنگ اکریلیک همه کاره پارسامین

یکی دیگر از محصولاتی که می توانید برای آب بندی و رنگ کردن سرویس بهداشتی استفاده کنید چسب آب بندی نانو پلاس PM30 پارس مهر است زیرا صد در صد خاصیت ضد آب دارد و جهت آب بندی و ایزولاسیون کلیه مکان های آب گیر و مرطوب استفاده می شود.

یکی دیگر از شاخصه های خیلی مهم این چسب خاصیت ضدجلبک بودنش است که مانع تجمع جلبک ها و باکتری ها و رشد و تکثیرشان می شود در نتیجه برای سرویس های بهداشتی و حمام بسیار مناسب است. به راحتی می توانید چسب آب بندی PM30 را با رنگ اکریلیک پارس مهر ترکیب کرده و استفاده کنید.
مایع آب بندی نانو PM20 پارس مهر

کلام آخر: رنگ اکریلیک پارسامین پارس مهر به دلیل مقاومت در برابر رطوبت برای حمام بهترین است. پرایمر مقاوم در برابر کپک نیز شروعی عالی برای رنگ آمیزی خوب در حمام است.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.